Cumu sceglite e dimensioni, u culore è a forma di tamburi di torta?

Per anniversari, matrimonii o vacanze, assai persone piace à riservà una torta deliziosa per aghjunghje un pocu di atmosfera à a cena. Quandu sceglite torte, i clienti si preoccupanu principalmente di a forma è di u gustu, ma poche persone prestanu attenzione à a dimensionetamburinu di torta.

Hè impurtante d'utilizà u tamburinu di torta di taglia ghjusta è scatuli di torta. Avemu assaitavole per torte di qualità prufessiunaleè cake boxes chì sò una parte integrante di u vostru cake.They sò cumplementarii à u disignu di torta è chjave per assicurà chì i pasticci ùn sò micca dannighjati durante u almacenamentu o u trasportu.

Sunshine Bakeryoffre parechje dimensioni è stili dispunibuli, è hè faciule truvà i migliori tavulini di torta o tamburi di torta per mette in risaltu a qualità è a freschezza di i vostri deliziosi cibi cotti. goffratura di foglia d'aluminiu di culore / modellu diversu è avè un retro di culore sfarente chì furnisce un materiale finitu di l'aspettu liscia.

Per un accoppiamentu perfettu, ricumandemu di sceglie un tamburinu di torta chì ùn hè micca listessa dimensione cum'è a torta chì utilizate.

Quantu grandezza di una tavola di torta aghju bisognu? Cumu sceglite u culore è e forme?

Sunshine Bakery Packaging in Cina hà a più grande gamma di tavulini è scatuli per torte - u nostru stock varieghja da 4 à 24 pollici!argentu, oru, biancu, neru, ètavulini culuriti, cù quatratu è tondu -- ma chì tipu di tavulini avete bisognu per fà a vostra torta?

Quandu fate u fondu di a torta, duvete lascià i spazii di 2-4 inch in ogni latu di a torta. Allora, a vostra tavola di torta deve esse 4-8 inch più grande di u vostru cake.If the cake isin forma di cori, misurà a parte più larga, cù questa dimensione. I tamburini di torta in a scatula di torta sò ancu utilizati per impediscenu chì a torta si move in a scatula.

Paquet di Baking Sunshinehà parechje opzioni, i tamburi di torta d'argentu quadrati è formati diventanu a basa perfetta per ogni celebrazione o torta di matrimoniu.Taglia opzionale 4 "à 30";i più usati in a vita di ogni ghjornu sò 4 inch, 6 inch,8 inch,10 inchè12 inch.Thickness pò esse sceltu: 10 mm, 12 mm, 15 mm, 18 mm;I culori ponu esse selezziunati in argentu, d'oru, biancu, neru, rossu, grisgiu, rosa, etc., O se vulete una tavola di torta per un pocu speciale, Cum'è prumove a vostra marca di pasticceria, Pudemu furnisce servizii persunalizati, Pudete persunalizà a vostra marca o logò nantu à u tamburinu di torta;A forma pò sceglie: tonda, quadrata, rettangulu, forma di cori, etc.,

Di sicuru, a forma pudemu ancu furnisce persunalizazione, Sè avete idee spiciali o manuscritti di disignu, pudete sparte cù u nostru cumpagnu Sunshine, Svilupparanu un pianu di serviziu prufessiunale per voi, Aiutu à ottene i risultati desiderati. anu ancu una stampa di effetti speciali (Avemu prufessiunali prufessiunali per furnisce l'opzioni di disignu);

Disegnu di Cake Box

Eccu una guida basica per aiutà à determinà u bracket di torta di taglia ghjusta chì avete bisognu.

 10 inchper torte di 6-8 inch (principalmente torte d'anniversariu o occasioni speciali).12 inchper torte di 8-10 pollici (principalmente torte d'anniversariu o occasioni speciali).14 inchs adattatu per a torta di nozze o u stratu di fondu multistratu di 10-12 pollici.16 inchper torta nuziale o torta multistrati finu à 12-14 pollici di fondu.Segui i stessi criterii per i più grandi.

Sè avete bisognu di dimensioni persunalizate, culore, taglia, forme, cuntattateci!tutti pudemu furnisce per voi.

Sè vo site per fà una torta assai pesante, cum'è una torta di frutta, una torta di cioccolata, una torta d'anniversariu o una torta di matrimoniu, una torta di battesimu, una torta di Natale, etc., hè megliu aduprà unTavola da torta di 12 mm.Questi tavulini sò grossi è ponu dà forza è rigidità quandu furnisce a torta.

Spugna, carota, cioccolata, torte a testa in giù è libbra, postu chì sti pasticci sò più ligeri, pudete sceglie di utilizà un "cartulina di 3 mm di spessore" più diluente per ùn copre micca a torta. almenu 2 centimetri più grande perchè lasciate spaziu per a decorazione.Per i pasti multilayer, avete ancu bisognu di mantene a distanza trà u stratu, a diffarenza di grandezza finu à u bordu serà più piacevule, è ripetu ancu qualsiasi fiori posti è qualsiasi cinta. nantu à a tavula.Pudete ancu creà e vostre caratteristiche di a tavola di torta impilendu i dui culori cuntrastanti. Mettite unu un pocu più grande di l'altru per sminuisce u disignu di torta. Puderanu ancu esse usatu per creà una strata in a torta. nastro addevu è avvoltu intornu à una cinta currispondente, diventa u focu di a torta.

Cumu sceglite a forma di a vostra torta

Cori, esagonali, rectanguli ponu esse usatu in forme speciale o torte di novità. Avemu pannelli rettangulari di 5 dimensioni chì varienu da 10 x 13 inch finu à 32 x 20 inch planks. Altre forme di scacchiera, cum'è cori rossi è esagoni, sò persunalizabile.

Sceglite una tavola di pasticceria chì hè almenu duie centimetri più grande di u moldu di torta cottu;cunsiderendu u gruixu di l'amandula fudge, frosting, o usatu per decorate i bordi di u bordu.Se vulete disegnà elementi decorattivi cum'è decorazioni o lettere (carta stampata, testu, etc.) nantu à u bordu, pudete esse megliu cù atavola di torta più grande.

Scatola di torta

Amamu i pasticci! Ma s'è vo avete bisognu di trasportà o di mandà cum'è un rigalu, avete bisognu di assicurà chì sò sicuri. Avemu single, 4,6,12,16 è 25.

Avemu dinò scatuli di torta di cristalli trasparenti, perchè sì ideale per dà a torta cum'è rigalu. Ci hè una varietà di dimensioni per sceglie, ligate cù una bella cinta di a nostra scelta, è turnerà a vostra torta in una bella. rigalu.Se vulete un rigalu spiciale, facemu ancu quelli persunalizati.

Seguiteci

Se seguite u nostru magazinu, pudete vede u nostru video di u produttu in a pagina di descrizzione di YouTube o altri dettagli di u produttu, è faremu una dimostrazione di torta delicata-amparate ciò chì hè a tavola di torta, u scopu, a dimensione è i materiali chì pudete sceglie. !

Vede più tavulini per torte è scatole per torte da a nostra buttrega di imballaggio per dolci.

I prudutti cunnessi


Tempu di post: Feb-24-2022