Cunsiglii per l'acquistu di scatuli di torta in massa

Aumentà a quantità di l'ordine di scatula di torta calarà u prezzu di ognunu.Perchè hè quasi a listessa quantità di tempu o sforzu necessariu per pruduce, è s'ellu urdinate 1000, 3000 o 10.000, ci sarà una parte fissa di u costu di a macchina, è una parte di u costu di materiale aumenterà cù a quantità, ma un assai costu serà spargugliatu.Per questi mutivi, hè più prezzu di cumanda à l'ingrossu di prudutti imballati.Mantene u vostru costu per casu bassu vi permette di maximizà u vostru ritornu di l'investimentu.Questu allunga u vostru budgetu di marketing è vi permette di sfruttà a maiò parte di i soldi chì spende.È riduce ancu i vostri costi in quantu à i costi di spedizione.

Scuprite quale tipu di scatula di torta avete bisognu

Scuprite quante scatole per torte all'ingrossu chì pensate chì avete bisognu.L'acquistu di scatuli di pasticceria in massa hè un grande affare se cumprate scatuli di pasticci cotti chì avete veramente bisognu è sò capaci di distribuisce.Cunsiderendu tutti l'avvenimenti è i viaghji pussibuli, cunsiderà ciò chì avete bisognu di mantene una scatula di torta è un pianu per vende ingredienti induve pudete distribuisce o vende a vostra scatula di torta grossista, calculate e vostre estimi per arrivà à a figura finali.

O pudete cuntrollà cù a vostra attività per determinà a dimensione, a dimensione, u mudellu è u culore di a scatula di torta acquistata, etc. Se vende nantu à Amazon, vi ricumanderemu di fà l'embali persunalizati di Amazon è l'etichetti FBA, chì aiutanu à aiutà.Vendite bè nantu à a piattaforma Amazon.

scatula per torte (21)

Crea u vostru propiu disignu persunalizatu

Ci hè un mutivu chì parechji di i nostri scatuli di panetteria all'ingrossu più populari sò in una dumanda cusì alta.A custruzzione durabile è u disignu versatile permettenu queste scatole per torte all'ingrossu per esse usate in una varietà di modi.

I vostri clienti ponu aduprà cum'è cuntenituri per torte, o cum'è scatuli di rigalu per rigali ben preparati.Questa versatilità attraerà i vostri clienti è aiutarà e vostre scatole di torte à l'ingrossu à cumplettà i piani di vendita megliu, è un logu persunalizatu vi pò aiutà à rinfurzà a vostra cuscenza di marca.

Cunsiderendu l'amore di e persone per l'eleganza, l'imprese ponu creà l'interessu di i cunsumatori persunalizà scatuli unichi di torte.I tecnichi sopra citati sò assai utili per fà questi impacchi eleganti.Questi cunsiglii ùn solu aiutanu à stimulà a vostra attività attraendu i clienti, ma ancu migliurà a vostra immagine di marca in u mercatu.

Cunsiglii per u disignu di scatuli per torte à l'ingrossu

scatula per torte (3)
scatula per torte (3)

I pruduttori cercanu di fà i so prudutti visualmente attraenti per catturà l'attenzione di l'utilizatori è aumentà a vendita.In listessu modu, i pasticceri ponu attruverà i clienti cù una persunalizazione imaginativa di scatula di torta.I scatuli di torta sò imballaggi attrattivi chì ponu esse persunalizati in parechje manere.Eccu alcuni modi creativi per fà chì sti sacchetti spuntanu.

A persunalizazione di a scatula di torta pò esse pittata in una varietà di sfumature attraenti per aumentà u so attrattu visuale.À l'esternu, sti pacchetti sò soprattuttu bianchi o marroni, è l'internu hè un culore di cartone.Questi culori unattractive ùn sò micca attrattivi.Pudete fà più attraenti stampendu schemi di culori audaci in l'internu è l'esternu.Quandu i clienti aprenu a scatula, pò esse sorprese.I culori ponu ancu esse persunalizati secondu u publicu di destinazione.

Cuntattateci oghje per un preventivu all'ingrossu gratuitu

Scatola di torta in un pezzu (3)

Per quasi 10 anni, aiutemu i nostri clienti à cuncepisce è à creà scatole di torte pronte per furne cumplettamente persunalizate.Duranti stu tempu, avemu amparatu qualchi cunsiglii è trucchi chì ponu aiutà i nostri clienti à ottene u massimu di i so bilanci di marketing, è vulemu aiutà vi à ottene u massimu di u vostru budgetu è aiutà vi persunalizà un pacchettu di serviziu one-stop.

Contact us at sales@cake-boards.net for more information,
A nostra squadra prufessiunale vi aiuterà à vende i vostri prudutti è cuncepisce scatuli belli è attraenti per voi gratuitamente, aspittemu di travaglià cun voi.
Sfoglia a pagina iniziale di a nostra vasta cullizzioni in linea è sceglite a dimensione, a finitura è a grafica di a vostra scatula di torta desiderata.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 15-aug-2022