Di cosa hè fatta una tavola di torta?

Ci sò parechji tippi di tavulini per torte.Sapete ciò chì hè diversu in elli?Chì sò e sferenze in i materiali chì utilizanu?

Questu dipende da a dimensione è u pesu di a torta.

I tamburi di torta, chì hè un cartone assai grossu / carta ondulata coperta cù fogliu pò esse acquistatu per torte pesanti cum'è torte nuziali.I pasti più ligeri, cum'è a torta d'anniversariu di dimensioni cumuni, ponu esse posti nantu à tavulini di cera o di foglia.I panettieri di casa usanu spessu una piastra di torta / una tavola di basa di torta per una torta casalinga di dimensione media, chì hè ancu materiale di carta ondulata, ponu tagliate a dimensione di a basa di torta secondu a dimensione di a so torta. strati per furnisce stabilità.Alcune di i tavulini di torta anu un pirtusu è alcuni anu da esse tagliatu sè stessu.

Tavola di torta MDF, chì sò fatti di materiale Masonite per una stabilità eccellente.Hè abbastanza robusta per cuntene torte assai decorate, è hè riutilizzabile.A superficia di a torta hè sicura per l'alimentariu è impermeable è a prova di l'oliu, cusì a torta pò esse posta direttamente nantu à a basa.

L'imballaggio di Sunshine Baking offre una varietà di stili, culori è forme cum'è quadratu d'argentu, tondi d'oru, tondi bianchi, etc.

Cunsiglii di panificazione in casa

Allora, sè vo vulete fà un tavulinu di torta in casa, pudete cumprà un cartone da a cartoleria è tagliate è cullà cù foil.O allineate cù carta culurita è copre cù wrap plasticu di qualità alimentaria.Pudete ancu copre a superficia cù farina.Farà chì a vostra torta pare più bella è creativa.

Per i pasticcini pisanti è alti, a ghjente usa tavule di legnu è ligna cù laminatu, foglia o plastica.Pudete ancu uttene sti tavulini di legnu in i magazzini di forniture di pasticceria.

Sè cumprate tutta a tavola di torta in linea o offline, pudete vede chì u materiale principale di i tamburi di torta (usu per a torta pesante) hè carta ondulata. U tamburinu di torta di differente spessore hè fattu da a superposizione di carta ondulata di differente spessore.

Sè vo circate una tavola di torta differente, site benvenutu à cunsultàci!

L'imballaggio di panetteria Sunshine furnisce ogni tipu di strumenti di panetteria è pezzi di ricambio.

Dunque, cartone, carta ondulata, materiale Masonite, foglia d'aluminiu, pellicola plastica di qualità alimentaria, sò tutti i materiali principali di a torta.

 

I prudutti cunnessi


Tempu di posta: 02-02-2022