Chì ghjè u puntu di un stand di torta?

Gamma è usu di i stand di torta

Dicenu chì ci hè sempre spaziu per a dessert.Ch'ella sia un matrimoniu, un anniversariu, o simpricimenti un tè dopu meziornu, ci sò un saccu di stand di torta per tene è mostra i vostri dolci prelibatezze.

Ci sò parechji tipi di cake stands, cum'è pedestal cake stands, chì sò probabilmente i più cumuni di tutti i tipi.I stand di torta di pedestal sò u tipu chì spessu vede in caffè è panifici.I supporti di torta di pedestal sò custituiti da una basa principale chì hè ancu cunnisciuta cum'è una piastra di torta cù un strut sottu à u piattu.

Cake stands sò ancu dispunibuli cum'è stand a strati, spessu referiti cum'è cupcake stands, è sò principalmente usati per vede una varietà di cupcakes è pasticceria.I stands à livellu sò dispunibuli cum'è stand à dui livelli, stands à trè livelli, è qualchì volta ancu stands à quattru livelli.U stand di cupcake più ricercatu da i panettieri hè u cupcake stand rotativu, chì tipicamente hà una padedda di torta di lignu supportata da una tavola regulare cù roti sottu.

Questu aiuta à u pane à frost è veste a torta cù frosting intricatu.I cake stands sò generalmente una cupola, chì hè una tapa chjara chì prutege a postre nantu à a torta.Un stand di torta cù una cupola mantene a torta luntanu da mosche, polvera è spills.

Sè vo circate di stand per torte in linea, o qualsiasi tipu di stand per cupcake,Sunshinehè u locu duvete sbarcà.

Sunshineha una gamma di supporti per cupcake, supporti per torte in cartone o supporti per torte trasparenti in diverse dimensioni.

 

Forme

A forma originale di un stand di pasticceria era tonda, cum'è i pasticci eranu urigginariamenti fatti in cerchi.In ogni casu, cù u sviluppu di i pasti di fondant muderni è di a tecnulugia, i cake stands and cake pans anu pigliatu novi forme.Sunshine hà ancu supporti per torte tondi, supporti per torte a strati, è stand per torte quadrati per risponde à tutte e vostre esigenze di panificazione.Cake stands cù cupole o tiers pò ancu esse tondi, quadrati o rettangulari, secondu a forma di a torta.

Culori

Torte culurite è tazze per anniversari, anniversarii, matrimonii è tutte l'occasioni necessitanu stand di torta chì li cumplementanu bè.ÀSunshine, pudete truvà una gamma di stand di torta stampati è culuriti in linea.

Taglia

Ci hè unu per tutti è tutti per unu quandu cumprate in Sunhine.Avemu mini cupcake stands chì sò fantastichi per cena o colazione per dui, cupcake stands media è grande cupcake stands per i vostri bisogni di festa.Avemu dinò stand per torte cù cloches in parechje dimensioni per sceglie.

Accessori

L'accessori per una mostra di cupcake vanu oltre i fiori.Pigliate idee da e decorazioni di cupcake o tema di a festa.Cunsiderate e seguenti decorazioni di mostra per questi temi:

  • Animali: Mostra i cupcakes cù un tema di l'animali di a splutazioni aduprendu una stalla o una recinzione di u zitellu.Aghjunghjite l'accessori cum'è un trattore è balle di fenu di plastica in tuttu u display.Per un tema di l'animali di a jungla, cercate i picculi animali di peluche per mette trà i cupcakes, cum'è leoni, scimmie o giraffe.
  • Baby Shower: À un baby shower, mette l'articuli utili in tutta a mostra di cupcake.Ciuccii, picculi buttigli di quattru ounce, sonagli, bavaglini è scarpi per i zitelli sò perfetti per aghjunghje un pocu di più à a mostra di cupcake.Aduprate una manta per u zitellu invece di una tovaglia sottu à i cupcakes affissati.
  • Luau: Tape leis attornu à l'orlu di un piattu di serve a strati.I picculi coconuts è i centri di tiki sò ancu perfetti per aghjunghje à a tavula intornu à i cupcakes.
  • Caccia: Decorate per un tema di caccia cù cunchiglia di fucile sparse nantu à a tavula intornu à u stand di cupcake.Pone ancu piume o cornu intornu à a tavula.
  • Sports: Entra in u ghjocu decorendu per un tema di sport cù memorabilia preferita.Picculi posters, ritratti è premii sò perfetti per mette intornu à u display di cupcake.Ricurdatevi di aghjunghje scarpi, pattini, o a bola di ghjocu à a tavula ancu.

Interspersing some tea light candles in tuttu u tavulinu aiuterà à creà un aspettu sofisticatu o romanticu à a mostra di cupcake.Questa hè una bona idea per una festa di cena o festa di l'anniversariu di cupcakes.Durante e vacanze, aduprate decoru tipicu cum'è l'ornamenti di Natale o l'ova di Pasqua à a tavola di torta.

I prudutti cunnessi


Tempu di posta: 06-06-2022