Differenza trà Cake Drum è Cake Board

Quandu parlemu di torta nuziale, imaginemu strati di torta, u pesu di torta nuziale impone chì usemu una tavola di torta ferma è forte. In realtà, ci sò assai dettagli è definizioni chì deve esse capitu per selezziunà u megliu tavulinu per i vostri bisogni. .

Quì ci sforzemu di spiegà esattamenteciò chì hè una tavola di torta, è ogni altra infurmazione chì avete bisognu di sapè, cusì pudete truvà u pruduttu perfettu per sustene a vostra torta micca solu per a torta di nozze.

Cosa hè una tavola di torta?

Atavola di tortahè un pezzu di pannelli duru coperto in foglia (di solituargentu, oru,ma altri culori sò dispunibili) è intornu à 2-4 mm di spessore cumuni.Sò densi è assai forti.Sò perfetti per a maiò parte di i pasticci è basta chì avete cura cù elli quandu tagliate a vostra torta, ponu esse riutilizzati uni pochi volte.

Altri nomi per i tavulini di torta: carte doppie spesse, tavola di torta doppia spessa, pannelli duru, tavola di basa di torta, cerchi di torta, Diversi articuli anu nomi diffirenti.

Chì ghjè un tamburinu di torta?

Atamburinu di tortasò nurmalmente uni pochi di strati di cartone ondulatu coperto in foglia (cum'è tavulini di torta, pudete ottene in altri culori, ma l'argentu, l'oru, u biancu hè u più cumuni) è sò circa 12 mm di spessore.Sò forti è sò generalmente dispunibuli in dimensioni più grande cà i tavulini di torta.Cum'è i tavulini di torta, ponu esse riutilizzati sempre chì vi curanu currettamente.

Allora quale duvete aduprà?

A principal diferenza trà i 2 hè u so grossu.I tamburi di torta à circa 12 mm di spessore sò perfetti per aghjunghje una cinta intornu per una decorazione extra.

I tamburi di torta sò stati tradizionalmente usati per i pasticci di matrimoniu, ma sò diventati sempri più populari per tutti i pasti per l'opzione di aghjunghje una cinta.

I tavulini di pasticceria ùn sò micca obsoleti, sò spessu più prezzu è sò usati per i tiers in cakes stacked, postu chì a tavola fina ma dura hè faciule di copre, ma offre un ampiu supportu per a torta.

A cunclusione hè chì quandu fate una torta di nozze, generalmente utilizate dui materiali.Per a basa di a torta, aduprate un tamburinu di torta perchè hè più duru è più forte è pò sustene più pesu.Allora sustene ogni strata cù una tavola di torta à u fondu, chì hè assai fina è faciule da copre.

Perchè sceglie i tavulini per torte di Sunshine?

I tavulini per torte chì offremu sò tutti dispunibuli è riciclabili, chì furnisce forniture di panificazione simplici è ecologiche, sti tavulini per torte sò fatti di cartone biodegradabile.Sò abbastanza robusti per cuntene assai pasticci, icings è decorazioni fantastiche.Puderanu esse ghjittati in u cestu di riciclamentu dopu l'usu senza lavà è siccà.Solu ciò chì avete bisognu per dessert fantastichi, baby showers, Natale, riunioni di famiglia è più.Sè vo site una festa o avete bisognu di un trattatu speciale, u sole hà cupertu.

tavola di torta di sole

I prudutti cunnessi


Tempu di Postu: Apr-28-2022