A fiducia di i partenarii hè a forza motrice per a crescita di SunShine

In questu articulu,Packaging Sunshinesparte una storia cun voi, chì hè un cumpagnu assai impurtante in a crescita di Sunshine Bakery Packaging.Hè precisamente perchè ogni cliente cum'è ellu ci hà datu fiducia è opportunità chì u nostru Sunshine Bakery Packaging hà u successu di l'oghje è a brillantezza futura.

L'affirmazione di u Cliente --- hè a forza motrice per a nostra crescita ogni volta

In 2013, Sunshine Bakery Packaging hè statu stabilitu, è avemu cuminciatu à avè attelli è fabbriche per pruduce tavulini per torte.Avemu cumpletu u prucessu di pruduzzione di ogni pruduttu di torta à manu cù a nostra cunniscenza è capacità.Ancu s'ellu avemu pruduciutu cù cura è vende ogni pruduttu, perchè a nostra tecnulugia è u prucessu ùn eranu micca cusì maturu è prufessiunale à u principiu, u cliente hà truvatu qualchì estrusione è danni à u bordu di a tavola di torta quandu riceve u pruduttu, è ci hà mandatu ritratti è feedback.

We subitu fattu serviziu dopu-vendita è suluzioni à i prublemirisuscitatu da i clienti, è mandatu email à i clienti.À quellu stadiu, a nostra cunnessione hè stata rotta, pensu chì u cliente deve esse disappuntu da noi.Capemu cumu si sentenu cum'è cunsumatori per riceve bè di mala qualità.

Basatu nantu à quelli feedback, avemu capitu quantu hè impurtante per fà un pruduttu di qualità.Alloraguardemu megliu per migliurà u nostru prucessu è u livellu di u produttu è migliurà a qualità di i nostri prudutti.Nant'à sta basa, a qualità di i nostri prudutti hè stata assai migliurata.Vulemu ringrazià tutti i partenarii chì ci anu suscitatu dumande.Sò voi chì fate chì l'imballaggi di u sole cuntinueghjanu à cresce.

tavola di torta

Pruduzzione precoce di cake board

1650099956(1)

COMPARARI

tavola di torta (2)

U Cake Board Migliuratu

In i prossimi 2-3 anni, u cliente ùn hà ancu rispostu à i nostri email.Finu à u 2018 !Ci anu cuntattatu quandu eranu pronti per cumprà in Cina di novu!
L'avemu dettu chì in questi anni i nostri prudutti sò constantemente migliurati, a qualità di u produttu hè stata assai megliu cà prima, è li hà dimustratu u paragone.È era dispostu à dà una altra chance per esse partenarii di novu.Sta cuuperazione hè diventata a nostra scelta ferma è leale in l'affari di panetteria.

Eccu un email chì hà scrittu per noi:

"SUNSHINE hè u mo fornitore di Cake Boxes, Cake Boards è Drums dapoi 7 anni.

 

U più impurtante per dì di Sta cumpagnia hè chì sò assai attenti à a qualità chì deve esse irreproachable.I so prezzi è u so rispettu di u tempu di spedizione ancu di sicuru.

Hanu sempre ascoltatu tutti i mo feedback.Per esempiu, per a prima è l'unica volta in 2018, aghju avutu un prublema di qualità nantu à l'assemblea di alcuni Cake Drums è l'aghju infurmatu à u mo cuntattu Immediatamente, anu situatu è currettu u prublema in a fabricazione è rimpiazzatu i beni in questione.

 

Stu tipu di cumpurtamentu cummerciale m'hà dimustratu chìsta cumpagnia hè è serà presente per assai tempu.

Da tandu,a nostra rilazioni è a nostra attività cuntinueghjanu à cresce è cresce cù una relazione di fiducia senza pari.

 

Grazie Melissa è grazie à Sunshine "

fornitori di sole

Mail The Original

L'attitudine hè tuttu

Per mezu di sta storia, vogliu dìchì in a strada di a cooperazione cummerciale, u prublema ùn hè micca terribili. Ciò chì hè impurtante hè a nostra attitudine à u prublema è e misure per risolve, è a nostra cooperazione è a fiducia, chì hè ciò chì avemu veramente bisognu di affruntà inseme.Hè ancu a fonte è a motivazione per a nostra crescita è u prugressu continuu.Hè per via di tali partenarii, a coccia di u sole pò esse megliu è megliu, u listessu, i nostri partenarii diventeranu megliu è megliu!Questa hè una cuuperazione win-win, ùn avemu micca solu a cugliera di successu cummerciale, più a cugliera di questa amicizia sincera è preziosa.

Nunda hè più preziosa chè a sincerità.Ringraziallu per vedemu cresce è luttà cun noi.L'affirmazione di u cliente hè a forza motrice di a nostra crescita ogni volta.Credu chì u futuru sole serà sempre megliu!Avemu aduprà prudutti di qualità megliu, serviziu più prufessiunale, è sinceramente trattà ogni cliente.L'anni di cummattimentu inseme, grazie in tuttu.

I prudutti cunnessi


Tempu di Postu: Apr-16-2022