Sceglie a tavola di torta giusta per u vostru prossimu pane

Cù tanti sfarenti tippi di scatuli di pasticceria da sceglie, selezziunate quellu chì hè più adattatu per a vostra torta fatta in casa pò esse qualchì volta una sfida.Avete bisognu di assicurà chì a scatula di pasticceria ùn hè micca solu a dimensione curretta, ma ancu abbastanza robusta per prutege, guardà è trasporta a torta chì avete fattu.Ùn vi preoccupate micca perchè dopu avè lettu stu articulu sapete esattamente quale tipu di scatuli di torta duvete aduprà per i pasticci chì fate.

Cunsiglii per l'acquistu di Cake Box

  • ▶ Hè ricumandemu d'utilizà una tavola di torta è una scatula di torta per maximizà a rigidità è a forza per aiutà à prutezzione, trasportu è manuvra a vostra torta in modu sicuru.

 

  • ▶ Cumprate una scatula di torta chì hè a stessa dimensione di a tavola di torta chì state aduprate, chì deve esse più grande ch'è a torta stessa.Ci hè menu risicu di slippage se a vostra tavola hè a stessa dimensione di a vostra scatula.

 

  • ▶Se a vostra torta hè di forma diversa, per esempiu in forma di cori, allora duvete misurà a sezione più larga di a tavola di torta.

 

  • ▶ Cunsiderate ancu l'altezza di a vostra torta.Torte alte o multilivellu, per esempiu, necessitanu scatuli di torta alta o scatuli di torta impilati, o pudete cunsiderà estensioni di scatuli di torta.

 

  • ▶ Sè avete bisognu di trasfurmà una torta à più livelli.

 

  • ▶Se ùn vulete micca cumprà a vostra scatula di torta per separatamente, pudete ancu acquistà pacchetti combo di tavola di torta è scatula di torta per una misura perfetta.

 

  • ▶Se fate un saccu di torte, i scatuli multipack presentanu un bonu valore è vi mantenenu rifornitu.

Scatole per torte standard

U megliu per: Torte standard singuli o doppiu

Questi scatuli di torta di ogni ghjornu sò ideali per i pasti di celebrazione standard cù una altezza di micca più di 6 inch.Ciascuna di i nostri scatuli standard sò adattati per a maiò parte di i pasti cù diametri chì varienu da 8 inch à 20 inch.

Avemu scatuli standard in una varietà di stili è disinni diffirenti.I scatuli cù coperchi separati sò perfetti per una scatula simplice ma efficace, mentre chì i nostri scatuli cù finestra sò un modu fantasticu per mostrà a vostra torta mantenendula sicura è prutetta.Supportemu ancu scatuli festivi persunalizati, culuriti è stampati per ogni occasione.

Stu stilu hè perfettu per prutege, almacenà è trasportà a maiò parte di i pasticci è i pani, ma per i pasti più grossi o più pesanti, pudete vulete cunsiderà i nostri scatuli di torta ondulata chì sò fatti di cartone ondulatu assai forte per sustene torte alte o pesanti.Segui Sunshine per avè più dettagli.

Scatole di torta d'anniversariu

Sia chì vulete solu presentà a vostra torta d'anniversariu fatta in casa in un modu attraente o avete bisognu di trasportà in un locu di festa, ci sò parechje scatole di torta chì mostraranu è prutegge in modu efficace a vostra torta.

L'anniversarii sò tali occasioni speciali, cusì assicurà chì a torta pare cusì bè in u ghjornu cum'è quandu era prima cotta è decorata hè una priorità.Fortunatamente, cù una scatula di torta d'anniversariu, pudete avè a pace di mente chì questu serà u casu, soprattuttu quandu u trasportu di torta!

Per mostrà veramente a torta d'anniversariu chì avete fattu, pudete optà per una scatula di torta trasparente PET trasparente.Questu hè cumpletamente trasparente è permetterà à tutti di vede a torta da tutti l'anguli.Queste scatuli di torta sò dispunibuli in cinque dimensioni diverse cù scatuli di torta di 6-inch, 8-inch, 10-inch, 12-inch, 14-inch è cusì.

Se vulete simpricimenti una scatula per torta da aduprà mentre trasportate un pan di spagna di anniversariu da un locu à l'altru, a nostra scatula bianca è u coperchiu farà u travagliu.Ci hè una varietà di dimensioni dispunibili cù opzioni per cumprà ancu in massa.

Casi di Cupcake

U megliu per: Prutegge, mostra è trasporta i cupcakes

Sè avete bisognu di una scatula di cupcake per quantità più chjuche, avemu una gamma di opzioni.I nostri casi di cupcake ponu cuntene finu à 6 cupcakes di dimensione standard o 12 mini cupcakes, perfetti per vede i vostri cupcakes ogni volta.Questa gamma di casi di cupcake hà un coperchiu chjaru è sustene a persunalizazione in una gamma di stili da culori brillanti à diversi mudelli.Disponibile ancu in dimensioni standard di casi di cupcake à 2, 4 buchi, 6 buchi è 12 buchi per voi di sceglie!

Se pensate di visualizà i vostri cupcakes individualmente, avemu scatuli di cupcake à un livellu, o scatuli di cupcake à dui livelli.A scatula hè fatta di materiale PET trasparente, chì pò vede a scatula di cupcake in parechje manere.

Per a visualizazione è u trasportu di quantità più grande di cupcakes di dimensioni standard, avete duie opzioni di 12 buche è 24 buche.Stu tipu di scatula di cupcake hè fatta di cartone ondulatu è hè perfetta per vede è trasportà i vostri cupcakes in ogni avvenimentu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022