Quistioni cumuni à l'usu di Cake Boards

Tavola di tortahè veramente una parte cumuna è necessaria di u nostru prucessu di fabricazione di torte.

Per certi principianti, ci sò parechje dumande.

Chì tavuletta di torta aghju bisognu?

Quandu agisce cum'è una basa per a vostra torta, duvete permette di circa 2 "- 4" di spaziu per ogni latu di a vostra torta.Allora, u vostrutavola di tortaduverebbe esse 4" - 8" più grande di a vostra torta.Pertamburi di tortachì sò usati trà i livelli, duveranu esse a listessa dimensione cum'è a vostra torta.

Puderaghju tagliate una tavola di torta à a dimensione chì aghju bisognu?

Iè pudete, basta esse sicuru d'utilizà forbici pesanti o un altru strumentu affilatu per evità bordi sfilacciati o frastagliati.

Puderaghju aduprà una tavola di torta cù una scatula di torta?

Iè!In fatti, duvete sempre aduprà una tavola di pasticceria quandu si mette una torta in una scatula, postu chì i casci di torta sò propensi à piegà sottu à u pesu, cusì senza u sustegnu di a tavola di torta, a vostra torta si curvaria ancu.

Perchè e dimensioni reali di a mo tavola di torta sò ligeramente più chjuche di l'aspittatu?

Per fà fà fà fàciule à accoppià i circles di torta cù i so scatuli appropritati, certi articuli sò generalmente listati cum'è a stessa dimensionescatula di torta.In ogni casu, per permettenu di mette in a scatula di a torta, e so misurazioni attuali seranu ligeramente più chjuche di a scatula stessa.

Puderaghju a mo torta nantu à a tavula prima o dopu a glassa?

In ogni modu funziona.Se mette a torta nantu à a tavola prima di ghiacciate, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di sguassate e vostre decorazioni trasferendu dopu.

Avete da aduprà tavulini di torta quandu impilate torte?

Sè vo stacking any cake pisanti, o qualsiasi torta più grande di 6 "di diametru, duvete assolutamente aduprà un tavulinu o tamburinu trà i livelli. Ancu cù pasti più chjuchi, hè cunsigliatu di usà si avete intenzione di stack più di dui. livelli.

Termini da sapè quandu si compra per Cake Boards

Eccu alcuni termini cumuni chì vi truverete mentre navighi in tavule di torta.U vostru bordu pò avè nimu, una, o a maiò parte di queste caratteristiche - hè cumplettamente à voi basatu nantu à ciò chì hè impurtante per a vostra applicazione.

Riciclabile: Invece di scaccià dopu à l'usu, esse capace di riciclà a vostra tavola di torta aiuta à prumove un mudellu di cummerciale ecologicu.

Grease-Proof: Questu significa chì u materiale o u revestimentu di a tavola di torta hè completamente impermeable à l'oliu o grassu.

Perchè sceglie i tavulini per torte di Sunshine?

Tavole di torta di sole sò tutti dispunibuli è riciclabili, furnisce una cottura simplice è ecologicaforniture,I nostri materiali sò tutti degradabili verdi. Sò abbastanza robusti per cuntene un saccu di torte, glasse, è decorazioni di fantasia, torta di nozze.Tavole di torta di solehè a vostra bona scelta.

I prudutti cunnessi


Tempu di Post: 17-May-2022