Perchè i Cake Boards sò impurtanti?

Cum'è tutti i vari elementi essenziali per a torta è a decorazione, una basa di a torta hè unaessenziale per un kit di strumenti di panettieri.In u peghju casu, a tavola di torta detracte da u vostru travagliu d'arti, o quandu pruvate di coglie a torta vi sentite chì a basa hè debule è ùn sustene micca u pesu di a torta.Utavola di tortaghjoca un rolu assai impurtante in u trasportu di a torta.

Cake boards sustene u pesu di a torta

Ùn ci hè nunda più frustrante chè un debuletavola di tortachì ùn sustene micca u pesu di a vostra creazione di torta, o abasa di tavola di tortachì ùn cumplementa micca u disignu di a torta.

Tavole di basa di tortasustene u pesu di a torta è deve cumplementarii u disignu di a torta, per quessa, hè impurtante per esse ghjustu.Pudete o decorate a vostra torta nantu à a tavula o decorate a torta per separatamente nantu à un circhiu di torta o liner di torta è poi trasladallu à una tavola di torta più robusta.

Sicondu u scopu è a dimensione di a torta, avemu bisognu di tavule di torta di varii grossi è dimensioni.

Spessore è grandezza differente anu una capacità portante differente per a torta, avete bisognu di sceglie cù cura a dimensione è u grossu adattatu, se ùn sapete micca chì dimensione è grossu avete bisognu di tavola di torta, pudete sempre cunsultà u nostru consulente di vendita.Packaging Bakery SunShinecumpagnia.

Cake Board deve cumplementà u Cake Design

I vostri tavulini di torta duveranu cumplementarii u vostru disignu di torta micca cumpete cun ellu.Sceglie un carta di cuntattu cù un mudellu occupatu cù un disignu di torta occupatu ùn pare micca bè.In casu di dubbitu, mantene a simplicità.I culori solidi o mudelli chjuchi sò una opzione di disignu più sicura.Tavulini bianchi per tortesò largamente utilizati perchè u culore ùn sminuisce micca a torta.

Packaging Bakery SunShineavè ogni tipu di culore è disignu per voi a scelta, accettemu ancucuncepimentu di stampa di logu persunalizata,Tavola di torta cù u vostru propiu logu di marca sò sempre a megliu publicità!

Tipi di tavola di torta cumuni

  • Tavola di basa di torta (Carton) - Cartoni sottili venduti in diverse forme è dimensioni, lisci o coperti.
  • Tamburini di torta- carta ondulata di variu spessore, di solitu hà dui tipi di bordu, bordu avvoltu è megliu liscio.
  • MDF Cake Boards è tamburi fattu da compostu di legnu o masonite utilizatu soprattuttu per torte grandi, impilate o sculpite.

Sceglite SunShine

A causa di l'usu speciale di a torta, a tavola di torta hè ancu assai impurtante.

Per risponde à i bisogni di diversi utilizatori,SunShine furnisce tutti i tipi di tavule per torte, micca solu perchè avemu una sperienza di pruduzzione matura, ma ancu avemu parechji anni di sperienza di vendita, u nostrutavulini di tortaèscatuli di tortasò stati in tuttu u mondu.

Sunshine hè sempre stata a vostra prima scelta!

 

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 23-May-2022