A 25th China Baking Exhibition

A 25th China Baking Exhibition hè stata tenuta in Guangzhou da u 30 di ghjugnu 2022 à u 2 di lugliu di u 2022.Cum'è unu di l'espositori, avemu purtatu i nostri novi prudutti per assistisce à a mostra è ottene un grande efficacità!

Fighjate, questu hè u nostru stand.Decoremu a nostra cabina cù cura.I nostri cake boards, cake boxes sò pronti, aspittendu chì l'esposizione principia.

Cù u cuntrollu di l'epidemie è a ricuperazione graduale di l'ecunumia, parechji pruduttori è clienti anu participatu à l'esposizione, tutta a scena hè assai viva.

I nostri venditori ricevenu attivamente i clienti è rispondenu à e so dumande.Ci sò ancu parechji amici stranieri in scena.Ancu s'ellu portanu maschere, ponu sempre sentenu l'entusiasmu di l'altri.

Avemu fattu assai boni amici in questa mostra di panificazione, è chì più persone cunnoscenu i nostri prudutti di u sole è capiscenu megliu a qualità è a cultura di SunShine.

tavola da torta (19)
tavola di torta (5)

Serviziu Amazon Custom

Cum'è l'espositore in questa mostra, u nostru focu principalu hè di furnisce un serviziu di imballaggio one-stop per i venditori di Amazon, è di creà un inseme cumpletu di imballaggi, cumprese tavule per torte, scatole per torte, è supporti nastri, stickers, cartoline di ringraziu, etc. sò ben cunnisciuti cù i tendenzi di u produttu di u mercatu di Amazon, facenu una ricerca approfondita è riassume e regule, è furnisce servizii di cunsulenza, servizii di persunalizazione, servizii di almacenamento è trasportu per ogni venditore di Amazon chì vene à dumandà, in modu chì ponu fà megliu è più liscia. affari in Amazon.

SunShine Sempre nantu à a Strada, Mai Stop

In questa mostra, u nostru pruduttu più populari hè i tamburi di torta.Parechje persone anu attrattu da u so design simplice è generosu, è esse disposti à dumandà.Avemu ancu fattu assai tavulini di torta di diversi materiali, cum'è u cartone ondulatu, u MDF, u cartone è i misti, cù culori culuriti è attrae l'attenzione.Cridemu chì in l'imballu di panificazione, duvemu avè una cunniscenza più profonda di a tendenza di u mercatu è di a dumanda di i cunsumatori, per creà più è più stili per i nostri clienti, per chì i nostri clienti sentenu chì a scelta di noi hè a decisione più curretta!Sunshine, avemu statu avanti !

Speremu chì l'epidemie si dissiparà u più prestu pussibule, in modu chì pudemu avè più opportunità di participà à a mostra à l'esteru è furnisce a nostra megliu qualità di produttu è qualità di serviziu à più clienti.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

I prudutti cunnessi


Tempu di post: Jul-05-2022