Cosa hè u MDF Cake Board?

Pudemu vede chì ci sò parechji stili di cake boards nantu à u mercatu, ma nimu di i cake boards pò esse forti è robusti, u listessu cum'è u MDF cake board.Tavola di torta MDF, chjamemu ancu Tavola di torta Masonite, nome cumpletu Fibra di densità media.Stu bordu in China hè l 'usu di trè residues agricula (cugliera minuri, custruzzione di legnu è trasfurmazioni di manca) o logu sicundariu trasfurmatu comu la materia prima principali.I so cumpunenti principali sò fibre di legnu, cola di resina, etc.. Dopu à grinding caldu, siccatu, trattamentu di sizing, pavimentazione, pressing caldu, post-processing, sabbia, hè un tipu di materiale di custruzzione di mobili di prutezzione di l'ambiente sustituitu per i logs.

Trà stu articulu avemu principarmenti spiegà i vantaghji di MDF cake board, è sapete u mutivu pirchì tanti pirsuni sceglie stu tipu di cake board.

Certi vantaghji vi mostranu:

1.Stable

In cunfrontu cù a tavola di torta doppia Grigia è a tavola di torta ondulata, u MDF serà più forte è più pesante.A tavola di torta doppia Grigia hà bisognu di almenu 4 mm per assicurà chì ùn hè micca curvatu, a tavola di torta ondulata hà bisognu di almenu 6 mm per assicurà chì ùn hè micca curvatu, è u MDF hà solu bisognu di 3 mm per assicurà chì ùn hè micca curvatu.

È pò cuntene almenu 10 kg di torta, cusì ùn hè micca un prublema per una sola capa o ancu una torta di trè strati.Pigliemu ancu una prova per MDF, uni pochi di pezzi di stu materiale sò superposti, chì anu l'effettu di brique, è pò ancu esse usatu per chjappà unghji.S'ellu hè cambiatu à u cartone ondulatu, prubabilmente avaristi andatu ghjustu, u doppiu tavulu grisgiu averebbe almenu un grande pirtusu, è u MDF averebbe un picculu pirtusu à u più.Cusì, pudete vede quantu hè forte è stabile.

SUNSHINE-CAKE-BOARD

2.Eleganza

Pudemu fà u tavulinu senza impurità nantu à u bordu, cusì dopu à copre a carta superiore è a carta di fondu, pudete ancu vede chì a superficia di sta tavola di torta hè cusì liscia.Cù sta superficia liscia di bordu, pudemu stampà parechji mudelli diffirenti nantu à a carta superiore.Ùn pensate micca chì ùn sò micca cuncordati, ma penserete chì sò perfettamente cumpatibili.

Cum'è a tavola di torta di marmura MDF, a tavola di torta di zucchero MDF è a tavola di torta di legnu MDF.Se mettemu stu carta di stampa nantu à un cartone ondulatu, vi vede a traccia ondulata nantu à a superficia, perchè ùn avete micca u sensu realisticu di u mudellu.A cosa più impurtante hè chì sta tavola di torta pò esse micca spessa (3mm, 4mm, 5mm o 6mm) ma ancu stabile, senza un sensu di pesantezza.Pensemu chì hè per via di sta funzione chì u so sensu unicu di eleganza hè creatu.

Di sicuru, avemu ancu materiale più grossu per a tavola di torta MDF, 9mm o 10mm.L'scelta di diversi grossi dipende da u pesu è a dimensione di a torta.In generale, u gruixu di a torta più di 16 inch pò esse sceltu.U gruixu di a torta sottu 16 inch per sceglie 3mm hè ancu abbastanza.Sè vo avete più bisognu di u grossu, pudete fà una dumanda per sapè nantu à i dettagli.

3.High densità

U materiale di legnu di MDF pò esse pressatu più strettu da a macchina chì l'altri dui materiali, facendu cusì più duru, chì dà à l'utilizatore un sensu più stabile è forte.In cunfrontu cù u MDF, l'altri dui materiali si romperanu s'ellu si rompe cù un pocu di forza, ma MDF ùn serà micca.

U MDF pò esse tagliatu solu quandu u colpu cù qualcosa più duru.Inoltre, sè vo vulete taglià, pudete solu aduprà una macchina per cutà, mentre chì l'altri dui materiali ponu esse tagliati cù forbici.

4.Versatilità

A causa di a so densità alta, se ùn avete micca bisognu di mette a torta nantu à a tavola di torta MDF, ma ancu ùn vulete micca perde, pudete ancu aduprà per fà l'insulazione di u calore è di u sonu.Certi imprese utilizanu ancu stu materiale per pareti, mobili o rivestimenti di porta.

Inoltre, ancu in l'ambienti di i cambiamenti di temperatura è umidità, relative à l'altri dui materiali, ùn serà micca faciule da mudificà, cusì a so stabilità dimensionale hè bona, faciule da realizà u prucessu di decorazione di a superficia.A struttura di l'urganizazione interna, in particulare u densu di u bordu, pò esse trasfurmata in una varietà di bordi diffirenti, è ùn anu micca bisognu di sigillatura di u bordu direttu, pò ottene un bonu effettu di mudellu.

A struttura hè uniforme è l'internu è l'esternu sò coerenti, cusì ponu fà i mudelli di superfici intagliate o mudelli processati nantu à i prudutti di legnu trasfurmati in diverse forme di sezione trasversale, adattati per rimpiazzà u legnu naturali cum'è materiali strutturali.

5.Alta cumpetizione

Tavola MDF per via di i so limiti di materiale di legnu, u prezzu ùn hè certamente micca u più prezzu, ma assolutamente u più prezzu s'è vo vulete mantene a torta pisanti.

Comu pò esse vistu da a paraguni di a durezza di ogni gruixu di materiale, 2 pezzi di 3mm o 4mm Double Grey cake board ùn sò micca solidi cum'è 1 pezzu di 3mm cake board MDF, è u prezzu hè cumparabile, cusì MDF hè senza dubbitu u più. costu-efficace, avemu bisognu di catturà sta funziunalità à fà piena usu di ogni differente tippi di bordu torta.

Inoltre, perchè l'arghjintini sò relativamente lisci, ancu s'elli sò cuparti da u top paper, seranu megliu da quelli fatti da l'altri dui materiali.È funziona perfettamente cù qualsiasi culore, per quessa, ùn ci hè micca raghjone per ùn sceglie micca stu tavulinu di torta di costu.

In attesa di creà novi disinni di tavulinu MDF cun voi

Cù tutti i vantaghji di MDF, pensu chì saria assai difficiule per un cliente di ricusà di utilizà MDF è sente chì ùn hè micca assai bonu.In più, avà ognunu hè favurendu a prutezzione di l'ambiente, cusì hè a tendenza di i tempi à aduprà cuntenutu multi-purpose, cusì s'ellu MDF o altri dui prudutti di materiali sò ancu amatu da tutti.

Attualmente, ancu s'è avemu fattu parechji stili diffirenti, avemu ancu aspittendu à scontru cù più clienti per creà novi scintille.Allora s'è vo avete bisognu, sentite liberu di cuntattateci per email.

Ebbè, hè questu per oghje.Sì avete altre idee diverse, mandateci un email.

I prudutti cunnessi


Tempu di Postu: Aug-25-2022