Belli ricordi di SunShine Team |Travagliu Seriu è Vita Felice

U seguitu hè u primu anniversariu di Joy, un membru di a squadra Sunshine.ella dice:

"Sò assai furtunatu di scuntrà un travagliu chì mi piace, una carriera chì mi piace è un gruppu di partenarii assolellati.

Prima di vene à Sunshine, era sempre in un statu relativamente cunfusu annantu à a mo carriera.Dopu ghjuntu quì, mi sentu chì ùn sò micca persu, aghju trovu a mo direzzione, è u mo travagliu hè cumpletu è felice.

U primu ghjornu di u mo appuntamentu, Fiona hà datu un discorsu di campagna passiunatu è cunfidendu.Pensu chì era stupente, è vulia esse cusì.
In u spinu, pensu chì Selina hè ancu assai bona.Hè un capu assai amichevule.Cum'è una surella maiò, si senti cum'è una donna forte in u locu di travagliu.Ella tratta a famiglia è u travagliu assai bè.Pensu ancu, vogliu diventà una tale persona.
In seguitu, aghju trovu chì ogni cullega hè assai bonu è bellu, è l'atmosfera hè bona!Mi piace assai di passà u tempu cun voi tutti.
Allora aghju cunnisciutu à Melissa, chì hà una alta intelligenza emotiva, un grande mudellu, piace à pensà, una persona cusì eccellente è travagliadora, chì tipu di capu di fata hè questu!Puderaghju amparà assai da ella.Ch'ella sia u travagliu, a vita o a manera di pensà, u valore spirituale hè più grande di u salariu di u travagliu.Mi fa sentu chì ancu s'ellu ùn ci hè micca un salariu, sò dispostu à travaglià cun ella.(Di sicuru, u salariu hè sempre assai impurtante)

Avà aghju un pianu più chjaru per u futuru, è perchè u mo travagliu mi dà un sensu di realizazione è valore, aghju più cunfidenza è cunfidenza.Credu chì sempre chì fate ogni passu fermamente, pudete arricchisce è precipitate a vostra sperienza di travagliu è l'esperienza, è migliurà sè stessu.

È ogni volta chì ùn sanu micca ciò chì fà, o si mette in calcosa, ognunu mi ricurdarà in u tempu, dà assai suggerimenti constructivi in ​​linea dritta, crede mi, è dà l'uppurtunità di cultivà è amparà, aiutami à prugressu.

Quandu aghju andatu per a prima volta à a riunione generale di a fabbrica Xinxu, aghju ricurdatu chì Melissa hà dettu a storia di Journey to the West.À quellu tempu, stava pinsendu à quale rolu appartene mentre ascoltava.avà sò!Mi sentu cum'è un monacu di sabbia.Sempre cridutu è fideli.

Vogliu dì, s'ellu hè 1 annu, 3 anni, 5 anni, 10 anni, ogni annu, finu à chì u sole hà bisognu, aghju statu quì.Credu è aspetta u ghjornu chì u pianu hè realizatu.Credu chì vi vede "

Perchè sceglie i tavulini per torte di Sunshine?

Tavole di torta di sole sò tutti dispunibuli è riciclabili, furnisce una cottura simplice è ecologicaforniture,I nostri materiali sò tutti degradabili verdi. Sò abbastanza robusti per cuntene un saccu di torte, glasse, è decorazioni di fantasia, torta di nozze.Tavole di torta di solehè a vostra bona scelta.

I prudutti cunnessi


Tempu di posta: 06-06-2022