Cosa da fà quandu ùn avete micca una tavola di torta?

Quandu fate una tavola di torta in casa, pudete adupràforniturechì probabilmente avete digià in casa.Cartone resistente, stagnola, o ancu carta da imballaggio.Utilizendu forbici o un cuteddu Exact, pudete taglià u cartone à a dimensione esatta chì avete bisognu, poi copre cù carta d'imballaggio o foglia.

Ma pensuprufessiunalee cose deve esse fattu da i prufessiunali, per assicurà a prutezzione di a torta, u trasportu bellu è sicuru, hè impurtante per cumprà una tavola di torta di bona qualità.

Packaging Bakery Sunshinehà dece anni di sperienza in forniture di panetteria,Specializatu in a produzzione di tavulini per torte.In 2021,Sunshine Bakery & Packaging Co., Ltd.vindutu un totale di circa 9 milioni di tavulini per torte è 2,5 milioni di scatuli per torte in u mondu!L'imballu di panetteria Sunshine hè u vostrumegliuscelta.

cake board base di torta

Cake Board

· Hè adupratu per sustene una torta o cupcakes, facilitendu u trasportu, è migliurà a presentazione di a torta o cupcakes.

· Sò custruiti di una sustanza rigida, cum'è doppia tavola grisa, è sò imballati individualmente cù foglia d'aluminiu.

· Sò dispunibuli in una varietà di dimensioni è forme, cumprese tondi è rectanguli,Custome forme sò ancu supportate.

tavola da torta (20)

Per resiste à u pesu di a torta, a tavola di torta deve esse estremamente robusta. I tavulini di torta di cartone sò dispunibuli in una varietà di forme è dimensioni, cù ogni tavola di circa 3 mm di spessore. sò usati.

Cù l'aghjunzione di u cake board, hè ancu più faciule è più igienicu per trasfirià u cake.Because u vostru support cake board hè sempre a listessa dimensione di a vostra torta, quandu ganache o buttercream a torta, pudete ghjacciu cum'è s'ellu era. una parte integrale di a torta.

È quandu si tratta di torte cù parechje strati, hè assai ricumandemu per adupràU soleTamburinu di torta/Tavola MDF per torte,cum'è u sustegnu extra hè utile.Inoltre, u ghjacciu hè spessu usatu per scrive missaghji nantu à a cima per una decorazione aghjuntu.Una piccula quantità di ghiaccio hè spessu appiicata à a cima di a torta per aiutà à mantene a torta in u locu, è serve ancu com'è una basa robusta per taglià a torta in segmenti.

Cake Board Vs Cake Drum: chì hè a differenza?

tamburinu di torta

· Parechje persone crede erroneamente chì e frasi tavola di torta è tamburinu di torta sò intercambiabili.

·Tuttavia, s'ellu ùn sò micca diametralmente opposti cum'è, per esempiu, baking soda è baking powder, sò ancu cuncetti distinti.

·Per dì un altru modu, a parolla ″cake board″ si riferisce à qualsiasi tipu di fundazione nantu à quale una torta seria posta è servita.

Un tamburinu di torta, invece, hè una di e parechje varianti nantu à a tavola di torta chì sò dispunibuli. Questi sò versioni più robuste di tavulini di torta chì sò spessu usati cù pasticci chì sò assai forti.

Allora quale duvete aduprà?

·Un tamburinu di torta hè spessu fattu di strati di cartone ondulatu o doppia tavola grisa + corrugated board chì sò stati cuparti cù foil (cum'è tavulini di torta, sò dispunibili in una varietà di culori, ancu s'ellu l'argentu / biancu / oru hè populari).

·E dimensioni più cumuni sò 8'' 10'' 12'' per 12 mm di spessore.Customdimensioni è spessori sò ancu accettati).

·A so forza è a dispunibilità in dimensioni più grande cà i tavulini di torta li facenu una scelta populari.

Puderanu esse riutilizzati, cum'è i tavulini di torta, si sò curati bè.

I prudutti cunnessi


Tempu di Post: 13-May-2022