Perchè duvete copre u vostru Cake Board cù Fondant?

Avete coperto utavola di torta?Quandu guardate a torta di qualcunu altru è maravigliate di quantu hè prufessiunale è perfetta, quante volte l'avete vistu seduta nantu à una tavola di torta nuda d'argentu?

Copre una tavola di torta hè un toccu finale rapidu, faciule è essenziale per dà a vostra torta un aspettu più prufessiunale.Sia chì a vostra torta hè una torta nuda, buttercream, gauche o fondant, una tavola coperta ùn pò micca solu fà a vostra torta più bella, ma ancu aghjunghje à u disignu è l'aspettu generale di a vostra creazione.

In fondu, si tratta di finisce u vostru disignu.Un bonu disignu deve attirà l'ochju à i punti culminanti è parti di a torta chì passate u tempu più longu è vulete mostrà, mentre chì tuttu u restu sguassate da l'attenzione.Allora s'è avete pigliatu u tempu è u sforzu per disignà una bella torta, perchè arruvinallu facendu u platu d'argentu pusatu nantu à questu u primu ciò chì a ghjente vede?

Pudete ancu aghjunghje u vostru fondant à u vostru disignu ... fate parte di a torta.Questa hè una opportunità per espansione è cumplementà u vostru disignu.Mentre simu in questu, hè piacevule à utilizà una cinta di coordinazione o fondant per fà tuttu per u toccu finale.

Cumu aduprà u fondant Cover your Board?

Accuminciate per pulizziari a vostra tavola cù l'alcoolu, di solitu usendu vodka nantu à una spugna di cucina per fà questu.Ancu s'è i tavulini sò cuparti cù un fogliu per l'alimentariu, ùn sapete micca induve sò guardati finu à cumprà.Puderanu cascà nantu à u pianu, esse guardatu nantu à u pianu di u fondu induve a polvera hè stata risuscitata, o ancu esse guardatu nantu à un scaffale bruttu.Basta una pulitura rapida cù l'alcoolu eliminerà ogni germe.

A maiò parte di a ghjente ùn manghja mai fondant nantu à a tavola perchè a maiò parte di a ghjente ùn piace micca u fondant.Ma ùn vi fidate micca.Ci hè spessu una persona chì ama u fondant è sceglie ogni pezzu, cusì assicuratevi chì a vostra tavola hè pulita!

Allora cù l'acqua bollita rinfriscata o più vodka, mette una capa fina d'acqua nantu à a tavula - sempre fate cù una spugna di cucina, pensu.Hè ciò chì gummy si attaccherà ancu.

Stende u fondant à circa 2-3 mm di grossu.

Pone u fondant nantu à a tavula è utilizendu l'attrezza di lisciatura, scorri nantu à u fondant per assicurà chì ùn ci sò micca bolle d'aria sottu.

Utilizendu un cuteddu affilatu, scorri pianu nantu à a riva di u bordu è tagliate l'eccessu di fondant.

Allora tagliate un pirtusu in a cima induve a torta hè.Assicuratevi chì u pirtusu hè almenu 1 inch più chjucu cà a torta.Facciu questu per dui motivi, prima perdi u fondant è u sicondu vi permette di appiccicà a torta direttamente à u bordu.

Infine, finiscinu i bordi di a tavola di torta incollandu nastri coordinati di culore cù bastoni di cola.

Dunque, eccu uni pochi di elementi essenziali chì avete bisognu di sapè:

I tavulini per torte sò in parechji spessori, u più sottile hè "Cut Card". Quessi sò o cuparti cù foglia d'argentu o rivestiti cù un revestimentu antiadherente, ma sicuru per l'alimentu. Questi sò per i prufessiunali per aduprà trà e strati se i strati ùn sò micca troppu pisanti o sottu à u pane chì eventualmente trasfirìu à utamburinu di torta.Hè a tavola più economica ma più debule chì pò manighjà è move facilmente a torta.

u spessore normale hè uTavola da torta di 3 mm.Questi sò generalmente carte spessi rivestiti cù foglia d'argentu sicura per l'alimentariu.Sè cumprate un circuit board da un supermercatu, di solitu uttene qualcosa cusì.A maiò parte di i prufessiunali utilizanu stu spessore trà e grandi strati di torta.

Infine hè utamburinu di torta.Sò fatti da parechje strati di cartone ocinghiale ondulatud è dinò cupertu cù foil di alimentazione.Sò più grossi, trà 10-12 mm, è sò ciò chì i prufessiunali sempre usanu per finisce i pasticci.Mentre chì l'altri grossi utilizanu a listessa dimensione cum'è a torta, perchè ùn pò micca esse vistu, u tamburinu hè sempre più grande di u pasticceria è questu hè ciò chì chjamu a cobertura.

Chì significà "override"?

I prufessiunali ponenu sempre a torta nantu à u tamburinu.Hè sempre più grande ch'è a torta, cusì u pasticceria pò esse pigliatu è spustatu senza preoccupari di dannighjà a torta vera.Questu hè u tamburinu chì vulemu "coperte".

Quandu dicemu copre, significa una capa di fondant in cima.Da u tempu à u tempu, pudete vulete aghjunghje una capa di crema battuta à una torta di crema, cum'è gauche.fondant, però, hè più liscia è più pulita.

Perchè sceglie i tavulini per torte di Sunshine?

Sunshine Bakeryoffre parechje dimensioni è stili dispunibuli, è hè faciule truvà i migliori tavulini di torte o tamburi di torta per mette in risaltu a qualità è a freschezza di i vostri deliziosi cibi cotti. Ci sò spicializati in servizii di stampa cummirciali di tavulinu è scatuli di torta per tutti i vostri bisogni di imballaggio. sò u vostru fornitore di imballaggi di panetteria unicu per furniscevi suluzioni prufessiunali.

I prudutti cunnessi


Tempu di post: May-04-2022