Cumu sceglite un stand di cupcake megliu?

I cupcakes sò un dessert assai cumuni in a nostra vita di ogni ghjornu.A cuntrariu di l'altri dessert cumuni, i tartlets ponu esse accatastati unu nantu à l'altru, ma i cupcakes sò spessu sopra cù crema è ghiaccio, o decorati cù cupcake toppings.

Questi tutti portanu à qualchì limitazione in a piazza di i cupcakes, ma u cupcake holder risolve perfettamente stu prublema.

Ideale per serve tanti cupcakes à una volta, hè perfettu per matrimonii, dessert per cena, feste di i zitelli, è u tè matinu di u vostru situ di travagliu.

Sè site novu in questu, allora avemu riunitu sta guida pratica à i principii di i supporti di cupcake coperto per aiutà vi in ​​a strada per truvà u stand adattatu per voi.

Cosa hè u stand di cupcake?

In poche parole, un stand di cupcake hè una piattaforma elevata o basa utilizata per mantene i vostri cupcakes, dessert.

Da cupcakes à torte nuziali multi-livellu, sti stands sò fatti da una larga gamma di materiali, da u legnu à l'acrilico super-pulitu prufessiunale, è venenu in una larga gamma di stili, forme è dimensioni, dendu l'ultima scelta è flessibilità. quandu cercate un stand per currisponde à u vostru disignu.

Cù l'opzioni di stand, simu orgogliosi di esse un fabricatore prufessiunale cù 10 anni di sperienza in i prudutti di panetteria, è aduprà sta cunniscenza per dà più idee nantu à cumu sceglie un stand di cupcake per risponde à i vostri bisogni.

stand di torta

Chì ghjè u materiale di u Cupcake Stand?

U prezzu di cupcakes chì rapprisentanu diversi materiali pò varià da materiale à materiale.Ci hè una larga gamma di metalli, vetru ornate, acrilicu è cartuni.

L'usu di cupcake in cartone hè ancu diventatu più cumuni postu chì parechji paesi anu cuminciatu à pruibisce i prudutti di plastica è fucalizza più nantu à a sicurezza alimentaria.È u materiale di cartuni deve esse assai più liggeru.Hè veramente a prima scelta in casa, è hè sopratuttu bè per u tè di a famiglia dopu meziornu, induve a postre hè spessu fatta per usu.

Inoltre, ogni materiale pò esse facilmente sguassatu è plegatu, facendu più faciule d'almacenà.In più di pusà i cupcakes, pudete ancu aduprà u stand di cupcake per mette u sushi è qualchì altra piccula torta, chì hè veramente micca troppu còmuda.

L'usu frequente pò esse bisognu di assai pulizia è avemu bisognu di cunsiderà a pulizia di materiali amichevuli, metalli, acrilicu, vetru, etc.O per l'articuli chì ùn necessitanu micca usu constantu è pulizia estensiva, u cartone hè preferitu.

U cartone hè ancu divisu in parechji tipi.I materiali cumunimenti utilizati per i tavulini di torte ponu ancu esse aduprati per i cupcake stands, cum'è u cartone ondulatu, u doppiu cartone grisgiu, è i pannelli MDF ponu esse aduprati per i cupcake boards.Cusì pudete ancu fà assai diversi spessori, dimensioni è stili.

Comparatu à l'altri materiali, pensu chì a carta hè più convincente è ancu assai adattata per e persone per fà DIY.U costu hè bassu è u ritmu di prova è d'errore hè ancu più bassu, cusì quelli chì volenu fà u so propiu ponu eserciteghja a vostra praticità cumprà un cartone per seguità u mudellu per i stands di cupcake DIY.

Chì tippu di u Stand Cupcake?

I cupcake stands sò generalmente larghe à strette da u fondu à u cima, cusì sò più arburi.Almenu 2 strati, è à u più 7, 8 strati. 

Stands di cupcake basati in cartone, ogni strata di quale pò esse tonda, quadrata, queste sò spessu fatte attachendu dui pezzi di cartone inseme per fà una croce stand, chì hè poi posta in ogni strata di u bordu.L'altezza di ogni strata hè uguale o sfarente è pò esse aghjustata secondu i bisogni di u cliente.

Oghji vendemu prudutti regulari di a listessa altezza, in stile cartoon, cù mudelli o senza, è i culori sò ancu assai variati, cù una ricca selezzione per abbaglià.

I stand di cupcake in metallo, chì tendenu à esse più elaborati è belli, sò attrattivi, cù tronchi d'arburu chì sustenenu rami spargugliati per pudè vede chjaramente ciò chì deliziosu dessert hè postu nantu à una foglia.

Ci sò cupcake stands fatti di acrilicu o di vetru, chì sò un pocu drab, chì mostranu solu culori trasparenti, è in generale una distribuzione di strati cum'è trellis, cù un pocu di buckling, loading and unloading relative à u cartone, alcuni più complicati, alcuni apparentemente simplici. .

Quanti cupcakes cuntene un Cupcake Stand?

Sicondu u nùmeru di strati acquistati è a dimensione, unu pò mette micca solu una decina, ma decine di cupcakes.Perchè i cupcakes varienu in grandezza, è u grossu (1mm, 2mm, 3mm, 4mm, 5mm o 6mm è cusì) di ogni strata di u stand varieghja, hè pussibule di mette un numeru secondu a situazione reale, ma a compra hà bisognu. per esse dumandatu esplicitamente.

U nostru stand di cupcake regulare pò cuntene 15 cupcakes, è se ùn site micca particularmente preoccupatu di quanti cupcakes duvete installà, un stand di cupcake di 3 livelli hè ancu abbastanza per un tè di famiglia dopu meziornu.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Perchè averia bisognu di un stand di torta?

I stand di cupcake sò una parte integrante di creà u vostru spettaculu stupente.Infatti, ci sò parechje ragioni per quessa chì questu hè un aspettu di u vostru disignu chì ùn deve esse trascuratu.

Ùn solu u stand ghjustu eleva u vostru cupcake à novi alture, ma pò ancu aghjunghje un sensu di prufundità, culore è sofisticazione per assicurà chì u vostru centru fassi una impressione durabile.

U vostru stand sceltu agisce cum'è u pezzu finali di un puzzle perfettamente furmatu.

Hà u putere di unisce u disignu è di creà l'opera maestra chì avete imaginatu da u principiu.Ch'ella sia per u ghjornu di u vostru matrimoniu, l'anniversariu, o solu per presentà a vostra ultima creazione di cupcake, ùn ci hè dubbitu chì u stand di cupcake perfettu vi aiuterà à propulsà u vostru disignu di torta à a celebrità.

Cuntatta ci!!!

Fiducia chì dopu avè lettu stu articulu, ci saranu più idee nantu à cumu sceglie u stand di cupcake ghjustu.Inoltre, sò felice di offre uni pochi di parolle di cunsigliu.

Semu impegnati à furnisce un one-stop shop per i nostri clienti.Se ci hè un altru interessu in u tema, pudete ancu cuntattateci via email per una cunsultazione.Semu felici di dà più cunsiglii.

 

I prudutti cunnessi


Tempu di post: 19-sep-2022