Chì sò e dimensioni cumuni, u culore è a forma di i tavulini di torta?

Sunshine Company hà dettu: "A gamma di opzioni cù i nostri cake-boards hè vasta.Ch'ella sia un pruduttu standard chì cercate, o una forma o taglia inusual, pudemu aiutà.Pudemu ancu furnisce un pruduttu chì hè ecologicu.Per tutti quelli chì cercanu qualcosa di ecològicu, pudemu furnisce tavulini di torte compostabili è riciclabili - un revestimentu acquoso dà a resistenza necessaria di grassu ".

A cumpagnia Sunshine pò ancu furnisce tavulini di pasticceria (inclusi tabulati) è collari per torte.

Taglie cumuni

Per e dimensioni cumunimenti utilizati, ogni paese averà scelte diverse, ma da i clienti chì avemu cuntattatu, sò generalmente divisi in 3 regioni,

(1) I paesi di u Mediu Oriente è di l'Asia sud-orientale preferiranu sceglie queste dimensioni, cum'è: 6 inch, 7 inch, 8 inch, 9 inch, 10 inch, 11 inch, 12 inch.Queste dimensioni sò più adattati per fà un sustrato di torta per una capa di torta.Sò tutti scelti per esse ligeramente più sottili è micca troppu pisanti.Tali sustrati di torta sò dispunibuli.

(2) U mercatu australianu preferisce MDF è sustrati di torta.E scelte di taglia sò circa 5 inch, 6 inch, 7 inch, 8 inch, 9 inch, 10 inch, 11 inch.suddisfà i bisogni di i clienti.

(3) I Stati Uniti è i paesi europei tendenu à 20 cm, 25 cm, 30 cm è 35 cm, li piacenu i numeri pari, questu hè in linea cù a pollice di a scatula di torta, è hè ancu assai adattatu per mette in a scatula di torta.

E dimensioni standard (circulari) sò 6inch, 7inch, 8inch, 9inch, 10inch, 11inch & 12inch di diametru, ma sò dispunibuli dimensioni persunalizati.Ancu dispunibuli sò quadrati, esagonali, ovali, rettangulari, etc. Opzioni per i tavulini di torta includenu bordi scalloped è superfici in rilievu, è forme persunalizate (cum'è i cori di San Valentinu) sò ancu dispunibili.

Culore cumuni

Assicuratevi di cunsiderà currettamente u culore chì avete bisognu!Sia chì preferite u vostru tavulinu per currisponde o cuntrastà u culore di i vostri pasticci, avete da esse attenti chì u tavulinu hè ghjustu u culore ghjustu.

Ideale per matrimoni o feste nuziali

Ardesia bianca da copre cù fondant o decorazioni persunalizati

Ideale per Halloween o Capodanno

U fondu neru aiuta i pasti culuriti à spiccà

Più brillantezza per via di l'aspettu metallicu

U più spessu usatu per avvenimenti o occasioni più altu

L'altri culori populari di a tavola di torta sò rossi, blu, rosa è gialli

Pigliate un tavulinu per adattà megliu à u tema di a vostra torta o dessert

Termini cumuni (caratteristiche di a tavola di torta)

Eccu alcuni termini cumuni chì vi truverete mentre navighi in tavule di torta.U vostru bordu pò avè nimu, una, o a maiò parte di queste caratteristiche - hè cumplettamente à voi basatu nantu à ciò chì hè impurtante per a vostra applicazione.

  • Riciclabile:Invece di scaccià dopu l'usu, pudè riciclà a vostra tavola di torta aiuta à prumove un mudellu di cummerciale ecologicu.
  • A prova di grassu:Questu significa chì u materiale o revestimentu di a tavola di torta hè completamente impermeable à l'oliu o grassu.
  • Resistente à u grassu:Una opzione più ecunomica, i tavulini resistenti à u grassu sò stati trattati per resiste à a macchia o assorbe u grassu.Ma in certi cundizioni, cum'è u tempu allargatu, u grassu pò esse infiltratu in u materiale.
  • Congelatore sicuru:Questu significa chì pudete almacenà cun fiducia a vostra torta nantu à a tavola in u vostru congelatore o frigorifero per una versatilità extra.
  • Bordu smerlatu:I bordi di ogni latu di a vostra tavola di torta seranu furmati in un design curvy, ondulatu per aghjunghje un elementu decorativu extra.
  • Laminatu:Avè un revestimentu laminatu aiuta à prutege u tavulinu contr'à u grassu, è aghjunghje ancu un brillo extra à u culore di u tavulinu.
  • Uncoated:A maiò parte di i tavulini di torta sò rivestiti per impediscenu chì u grassu si assorba in u cartone.Tuttavia, i tavulini senza rivestimentu sò ancu utili perchè ponu sustene l'alimentu cum'è a pizza durante u trasportu per assorbe intentamente u grassu in modu chì ùn si sparghje micca in a scatula di spedizione.Pudete ancu aduprà pannelli senza rivestimentu se vulete aghjunghje u vostru propiu revestimentu persunalizatu.
Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Quistioni cumuni à l'usu di Cake Boards

Chì tavuletta di torta aghju bisognu?

Quandu agisce cum'è una basa per a vostra torta, duvete permette di circa 2 "- 4" di spaziu per ogni latu di a vostra torta.Dunque, a vostra tavola di torta deve esse 4 "- 8" più grande di a vostra torta.Per i tamburi di torta chì sò usati trà i livelli, duveranu esse a listessa dimensione cum'è a vostra torta.

Puderaghju tagliate una tavola di torta à a dimensione chì aghju bisognu?

Iè pudete, basta esse sicuru d'utilizà forbici pesanti o un altru strumentu affilatu per evità bordi sfilacciati o frastagliati.

Puderaghju aduprà una tavola di torta cù una scatula di torta?

Iè!In fatti, duvete sempre aduprà una tavola di pasticceria quandu si mette una torta in una scatula, postu chì i casci di torta sò propensi à piegà sottu à u pesu, cusì senza u sustegnu di a tavola di torta, a vostra torta si curvaria ancu.

Perchè e dimensioni reali di a mo tavola di torta sò ligeramente più chjuche di l'aspittatu?

Per fà fà fà fàliu di cunghjuntà i circles di torta cù i so scatuli apprupriati, certi articuli sò cumunimenti listati cum'è a stessa dimensione di a scatula di torta.In ogni casu, per permettenu di mette in a scatula di a torta, e so misurazioni attuali seranu ligeramente più chjuche di a scatula stessa.

Puderaghju a mo torta nantu à a tavula prima o dopu a glassa?

In ogni modu funziona.Se mette a torta nantu à a tavola prima di ghiacciate, ùn avete micca bisognu di preoccupassi di sguassate e vostre decorazioni trasferendu dopu.

Avete da aduprà tavulini di torta quandu impilate torte?

Sè vo stacking any cake pisanti, o qualsiasi torta più grande di 6 "di diametru, duvete assolutamente aduprà un tavulinu o tamburinu trà i livelli. Ancu cù pasti più chjuchi, hè cunsigliatu di usà si avete intenzione di stack più di dui. livelli.

Mentre chì l'idea di utilizà una tavola di pasticceria per sustene una torta diliziosa pare abbastanza simplice, ci sò in realtà assai ditaglii è difinizzioni chì deve esse capitu per selezziunà u megliu tavulinu per i vostri bisogni.Quì pruvemu di spiegà esattamente ciò chì hè una tavola di torta, è qualsiasi altra infurmazione chì avete bisognu di sapè, cusì pudete truvà u pruduttu perfettu per sustene i vostri dessert.

I prudutti cunnessi


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022