Cosa hè una basa di torta?

Cosa hè una Cake Base?Una basa di torta hè normalmentuna doppia tavola grisa cù una carta PET(Pudete ottene in altri culori, ma l'argentu è l'oru hè u più cumuni) è sò circa 2-5 mm di spessore.Sò forti è sò generalmente dispunibuli in dimensioni più grande cà i tavulini di torta.Sò u modu più efficau di u costu di mantene a torta, cusì sò assai populari per i panettieri.

A cosa serve una basa di torta?

Un cake board hè un pezzu grossu di materiale cuncepituper sustene e torte o ancu i cupcakes per migliurà a vostra presentazione è fà u trasportu più faciule.

Quandu si mette una torta in una scatula, se senza a basa di torta, a torta serà difficiuli di sguassà, postu chì serà fissatu in quellu locu.Ma s'è vo aduprate una basa di torta, pudete solu caccià a basa di torta, ùn hè micca bisognu di toccu a torta, chì pruteghja bè a torta.

SUNSHINE-CAKE-BOARD

E basi di torta sò riutilizzabili?

I basi di torta sò fatti di cartone doppiu grisgiu o cartone ondulatu à flauta unica / doppia.Cake baes sò di solitu 2mm-5mm grossu, Ùn ricumandemu micca di fà troppu grossu, postu chì sò tagliati da a macchina, se troppu grossu, u cutter hè faciule per danni. È u bordu ùn hè micca pianu.

I basi di torta sò perfetti per i tavulini di torta decorattivi, ma sò generalmente più prezzu di i tavulini di torta di masonite, per quessa sò usati più normali chì i pannelli MDF sò.

Qualchidunu cum'è a basa di torta cù un bordu imballatu, chì hè accettabile, a basa di torta di a stessa dimensione pò esse cun un bordu tagliatu è un bordu impannillatu.U bordu tagliatu hè assai più prezzu, ma a ghjente vede u materiale ovviamente.U bordu avvoltu hè più bellu, ma u so prezzu hè un pocu altu ch'è u stilu die-cut.

Allora dipende di a vostra scelta, pudete ancu mischjà tutti in a vostra buttrega per risponde à i bisogni di i vostri clienti.

Decorate una torta nantu à a basa di torta?

A basa di torta farà a vostra vita di decorazione di torta più faciule, soprattuttu s'ellu si trasporta a torta.Puderete di sicuru decorate una torta nantu à u stand chì serve, ma se pensate di trasfurmà a torta in un pocu, avete bisognu di tavulini.Per una torta regulare aghju utilizatu dui tavulini di torta.

I panificatori normalmente usanu u turntable per fà è decorate a torta, ma pudete aduprà una tavola di torta per mantene a torta, poi mettela nantu à u turntable, in modu chì pudete mantene a torta intacta è intacta, basta move u tavulinu. di a parte di a torta.

Comu sapete, a torta hè morbida, è quandu u scuzzulate, serà dannatu, una piccula decorazione cascarà.Allora una basa di torta hè assai necessariu per decorate una torta!

Quandu deve aduprà una basa di torta?

A basa di torta usa a carta di superficia PET, chì hè più faciule per decorate nantu à u tavulinu, pudete stampà qualchì forma o parolle nantu à questu, pudete ancu stampà u vostru logu intornu à u bordu esternu, cum'è una basa di torta di 10 pollici, mette una torta di 8 pollici. , è u bordu esterno hà un logu tondu per vede a vostra marca, chì hè assai bella è bona per publicità a vostra marca.

In quantu à i tavulini di torta di bordu impastatu, pudete ancu stampà parechji mudelli diffirenti nantu à a superficia, cum'è vetru, mare, celu, marmura è cusì.Pudete fà culurite, perchè quandu a vostra torta mette nantu à questu, a torta hè bella ancu.Una bona tavola di torta farà a torta più attraente!

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Avete bisognu di basi di torta trà i livelli?

Ogni livellu deve esse nantu à una torta bass(cartone tondu o altra forma), è u livellu di fondu deve esse nantu à una tavola di torta più grossa per sustene tuttu quellu pesu.Ùn deve esse micca capaci di vede alcuna cartuni, salvu u tavulinu di torta di fondu chì a torta hè pusata.

Comu si pò vede, qualchi bedda cake stand hè ancu fattu da basi di torta, hà un supportu à u mezu, è ogni tavulinu cake tier hà un pirtusu, si riparà nantu à u sustegnu, chì hè assai stabile.Qualchidunu li piace u stand di torta di culore chjaru, ma qualchissia piace culurite, dipende da a vostra scelta.

Normalmente a capa di fondu hè fatta da un cartone più grossu cum'è 5 mm, è serà più grande, cum'è a capa di fondu hè 12 inch, a strata media hè 10 inch, a capa superiore hè solu 8 inch ancu 6 inch.Hè bonu per vede i cupcakes, hè piacevule per piglià un tè dopu meziornu cù i vostri amichi!

Chì base di torta deve aduprà?

Cum'è una guida basica, a vostra tavola di pasticceria deve esse 2 à 3 inch più grande di u diametru di a vostra torta.Cume si mette una torta di 8inch nantu à a basa di torta di 10inch, mette una torta di 10inch nantu à a basa di torta di 12inch, chì serà bonu per piglià è move a torta.

Calchì volta u panettiere preferisce à a tavola di torta cù groove, chì alluntanendu u bordu nantu à 4-5 cm, chì ùn solu decorate a torta, ma ancu adatta à a dimensione di u pasticceria, a torta serà adattata à a dimensione in u groove.È pudete ancu fà un manicu per piglià faciule, è fate qualchì scalloped per decorate a torta.Chjamemu cusì "fiori"

Pudete mette buttercream nantu à una basa di torta?

Ùn importa micca chì a vostra torta serà nuda, buttercream, ganache o fondant finita, una basa di torta coperta ùn solu darà u vostru pastellu chì fiurisci finitu, ma pò ancu aghjunghje à u disignu è l'aspettu generale di a vostra creazione.

In più, sò a prova di l'oliu è a prova di l'acqua, quandu l'utilizanu finitu, pudete sguassate nantu à a superficia cù un pannu umitu, allora sarà pulitu, perchè pudete aduprà a prossima volta.

Allora u buttercream hè accettatu nantu à una basa di torta.

I prudutti cunnessi


Tempu di pubblicazione: 12-09-2022