Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à Cake Board

Una volta, i pasticci eranu dispunibuli solu per i nobili.Tuttavia, oghje, a torta hè diventata una delicatezza di ogni ghjornu per tutti, u disignu è u stilu di a torta emerge in infinitu, spessu sorprendenti.

Ma quandu facenu torte, una cosa ghjoca un rolu vitale --- U Cake Board.

U stilu, u materiale è u grossu di i tavulini di torta sò diversi.In u mo parè, a tavola di torta ùn deve micca solu esse bella, ma ancu esse abbastanza forte per sustene u pesu di a torta.Di sicuru, diversi pasticci utilizanu diversi tavulini di torta.

In seguitu, mi piacerebbe presentà alcuni tavulini di torta cumuni, sperendu di benefiziu.

Per più infurmazione nantu à u cake board, visitate u situ web:www.cake-board.com

Tavole di basa di torta

A basa di a torta pò esse fatta in diverse forme, dimensioni, culori è spessori.U grossu più cumunimenti usatu hè 2 - 5 mm, mentri i culori più cumunimenti usati sò argentu, oru, biancu è neru.A basa di a torta hè generalmente fatta di cartone grisgiu o cartone ondulatu.Spessu, sottu u listessu spessore, u tavulinu grisgiu hè più duru chì u corrugated board.Di sicuru, u prezzu serà un pocu più altu.

Sutta ogni pasticceria, una tavola di basa di torta hè aduprata cum'è supportu.Puderanu ancu esse aduprati cum'è un tavulinu di mostra, ma ponu esse usatu solu per i pasti più chjuchi è più ligeri.

Se ùn aduprate micca a tavola di torta sottu u pasticceria, quandu si move u pasticceria, ci sarà un grande cambiamentu, romperà è distrughjerà a vostra torta.Hè ancu più faciule è più pulitu di trasfurmà a torta cù a tavola di basa di torta aghjuntu.A tavola di torta chì avete bisognu à aduprà deve esse 2 inch più grande di a vostra torta, chì hè più bella è raghjone.Per esempiu, a vostra torta hè 8 inch, ma suggerisce chì utilizate una basa di torta di 10 inch.

In questu modu, quandu vulete spustà a torta, ci hè spaziu per u sustegnu.Di sicuru, pudete ancu scrive o disegnà nantu à a tavula di spaziu extra.Se vulete fà una torta grande è pisanti, u fondu di u pasticceria ùn deve esse a vostra scelta.

Tamburini di torta

U tamburinu di torta hè principalmente fattu di cartone ondulatu grossu o spuma di polistirene.Da a perspettiva di a prutezzione di l'ambiente, preferimu u cartone ondulatu.U grossu di u tamburinu di torta hè generalmente 6mm-12mm, ma pò esse più grossu di questu.U pruduttu principale di Sunshine hè un tamburu di torta di 12 mm.

Cake drum hè a scelta perfetta per a torta nuziale, a torta di zuccheru è a torta anniversariu!Hè largamente utilizatu in u mondu sanu, cum'è Europa, America, Africa è altri paesi.Avemu fattu più di deci millioni di tamburi di torta ogni annu, è questu numeru hè in crescita !Certi pirsuni pensanu chì u tamburinu di torta hè più caru ch'è a tavola di torta Masonite, ma questu hè sbagliatu.(Di sicuru, questu ùn hè micca assolutu! Perchè ùn possu micca sapè u costu di fà tamburi di torta in altri paesi per u mumentu.).

Lasciami dì un pocu truccu.Perchè u tamburinu di torta di 12 mm hà abbastanza grossu, pudete stampà u vostru logu nantu à a riva di u tamburinu, o pudete sceglie di stampà a cinta cù u logu intornu à u bordu, cusì pudete vede a vostra panetteria à i clienti.Questu hè un annunziu "gratuitu".

Tavole per torte masonite

Masonite cake boards o cake boards MDF sò assai più durable cà i cartoni di torta di cartone.U grossu cunvinziunali di a piastra di torta Masonite hè di 4-6 mm di spessore.Masonite cake boards sò fatti di fibri di lignu compressi è sò estremamente forti, per quessa, sò boni per i basi decorattivi, perchè ponu mantene u pesu di tuttu u pastellu.I tavulini per torte in MDF sò ideali per l'utilizazione per i torti a strati.Quandu fate una torta di più altu di 2 livelli, avete bisognu di un dowel cintrali chì deve esse avvitatu à a tavola Masonite.

Hè soprattuttu necessariu quandu avete bisognu di viaghjà cù a torta.Se ùn avete micca una spina cintrali, ci hè una alta probabilità chì a torta si pò spustà nantu à a tavula Masonite, è in u peghju scenariu, a torta si crackà o colapserà completamente.A vostra tavola decorativa deve esse almenu 2 "più grande di a vostra torta, idealmente ancu più di questu.Spessu ùn ci hè micca spaziu per scrive nantu à a torta, cusì a tavola di torta decorativa pò esse usata cum'è una superficia di decorazione supplementaria.I tavulini per torte Masonite venenu solu in oru o argentu simplice, ma avà pudete ancu cumprà mudelli cù mudelli di culori diffirenti.A tavola di pasticceria decorativa chì a torta si trova, deve esse attrattiva, ma micca per sminuisce a torta.

Ùn ci hè nunda di peghju chè avè una torta incredibilmente bella pusata nantu à una tavola di torta nuda.Dunque, a decorazione di a vostra tavola Masonite hè cusì impurtante cum'è a decorazione di a torta sana.A vostra tavola di pasticceria decorativa deve esse in culori simili cum'è a vostra torta, o se micca in culori simili, almenu in u stessu stile cum'è a vostra torta.Ci hè parechje manere di decorate a tavola di torta Masonite.

Copertura di una tavola di torta Masonite cù fondant

Decoremu tutti i nostri tavulini Masonite cù fondant rotulatu.Fondant cake board cupertu permette à u disignu di a torta per esse harmonizati da cima à fondu.Avete bisognu di copre a tavola di torta almenu un paru di ghjorni prima di u tempu, per permettà chì u fondant s'indurisce, perchè ùn sarà micca danatu quandu si mette a torta nantu à a tavola.

Spazzola l'acqua o cola comestible nantu à tutta a superficia di a tavola di torta (sapete chì pudete fà a vostra propria cola comestible cù solu aghjunghje l'acqua à u polu di Tylose).Impastate è ammorbidisce u fondant, spolverate a vostra zona di travagliu cù farina di granu o zuccaru à ghiaccio è stende u fondant.Pone u fondant nantu à a vostra tavola MDF, è tagliate l'eccessu.Pudete ancu texture u fondant cù strumenti di embossing, per aghjunghje qualchi dettagli extra à questu.È u più impurtante, ùn vi scurdate di usà una cinta, per finisce di decorate a tavola di torta !!!

Cunsigliu di Cakers: Fondant di bona qualità pò esse abbastanza caru.Spessu i vostri tavulini decorattivi sò 14 "larghe o ancu più grande di questu, è piglià una grande quantità di fondant per copre.Per risparmià un pocu di soldi è fondant, ricumandemu di tagliate un pirtusu da un fondant, chì hè a dimensione di a torta, cusì copre solu a tavola mdf chì hè veramente visibile.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Copertura di a Tavola di Torta Masonite cù Foil O Wrap Adesivu

Coperta a tavola di torta di Masonite cù una foglia di torta o un involucro adesivo pò aghjunghje un toccu di culore è finisce a vostra torta bè.I fogli di torta è l'involucri adesivi sò in diversi culori è mudelli, cusì ci hè qualcosa chì si adatta à ogni torta.

Bling Bling Cake Stand

Ogni matrimoniu perfettu ùn pò micca manca una torta perfetta, è una torta perfetta ùn pò micca mancare un stand di torta Bling Bling.Di sicuru, migliurà ancu e vostre celebrazioni à grande scala o picculi partiti.A vostra torta di nozze, cupcake o dessert hè u puntu culminante di ogni occasione.Questa graziosa cremagliera per torta cù una cima di specchiu acrilico rifletterà elegantemente è migliurà a vostra presentazione di torta nuziale o dessert.U latu di u rack di torta hè cupartu cù una cinta di strass, chì attirà a vostra attenzione induve u mette.

A cima di u specchiu acrilicu riflette è aumenta l'effettu di visualizazione di qualsiasi torta di nozze, torta d'anniversariu, cupcake, macaronta o qualsiasi arrangiamentu di dessert.Aghjunghjite un flash extra à l'attraente rete di strass per rende a vostra celebrazione speciale.

Facile da trasportà, abbastanza forte per sustene a torta di nozze multistrati.Stu rack di torta robustu è ligeru hà un core solidu di schiuma.Hè facilitu di trasportu è di stallà è pò esse usatu per a riser di torta nuziale o a mostra di a tavola di dessert.

Nota: prima di l'usu, sguassate a film protettiva nantu à a cima di u riflettore acrilicu.Asciugà cun un pannu umitu è ​​secca immediatamente per usu ripetutu.(ùn immerse micca in acqua).Ùn aduprate micca un cuteddu direttamente nantu à u specchiu acrilicu.Aduprate sempre una piastra di torta sottu à a torta per evità marchi di cuteddu nantu à a cima di u specchiu acrilicu.

Mini table de pasticcerie

Hè assai adattatu per vede i vostri mini torte, torte, cupcakes, biscotti, barrette, torte di cioccolata, fragole immerse, mele dolci è altre dessert per risponde à e vostre diverse esigenze.

Fattu di materiale di cartone di qualità alimentaria, hè sicuru, sanu, dispunibile, riciclabile è ecologicu, materiale di carta d'alta qualità, forte è durable, è ùn si piegà facilmente.U so grossu hè di solitu 0,8-1,5 mm.U culore metallicu hè piaciutu da e persone, brillanti è attrattivi, aghjunghjendu eleganza è lussu à u vostru dessert è facendu u vostru dessert spiccà.

Preparazione per l'avvenimenti à grande scala, hè assai adattatu per i fornituri di servizii di catering, attività di vendita di panificazione, pane famigliali, panifici è imprese alimentari.Hè un strumentu ideale per vede è vende torte.

I prudutti cunnessi


Tempu di post: Aug-12-2022