Chì ghjè l'origine di a torta?

A torta hè urigginata in l'Egittu anticu.L'antica dinastia egiziana cuminciò 5500 anni fà (35u seculu aC) è finì in u 332 aC.U primu panificatore qualificatu (baker) duveria esse un primu Egizianu è a prima nazione à coccia cum'è un arte.Ci hè un inseme di rilievi raffiguranti l'antichi Egiziani chì facenu i pasticcini è a forma di torte in a tomba di Faraone di Lassamus II.

storia di i pasticci

Questu hè un "diagramma di flussu" di a storia evoluzione di i pasticci

In l'anticu Egittu, a torta era fatta da farina grossa, meli è frutti.Hè fattu di petra.A torta à quellu tempu era assai simili à u pane.Simile à u pane cù u meli.In u quintu seculu, sta tecnulugia di panificazione si sparghje in Grecia, Roma è altri lochi.In u Xmu seculu, per via di u scambiu di u cummerciu di zuccaru granulatu, u zuccaru granulatu scorri in Italia, è u zuccaru granulatu hè aghjuntu à a torta.In u 13u seculu, hè statu chjamatu "cake" da i britannichi, chì hè un derivativu di u vechju nordicu kaka Kaka.

SUNSHINE-CAKE-BOARD

Periudu di torta

I pasticci in questu periodu pò esse gudutu solu da i nobili.In a prima mità di u 20u seculu, esse capace di fà u più ligeru o più diliziosu sponge cake di fruttu era un signu di a capacità di esse una bona casalinga è una di e virtù preziosi.Marie-AntoineMarie-Antoine, a pasticcera francese, hà cambiatu l'aspettu di i dolci tradiziunali inseme à i pasticceri cuntempuranei.

In u XIXmu seculu, a forma è u gustu di i pasticci anu cambiatu più.Cù u sviluppu di l'industria alcalina in Europa, u bicarbonato di soda è u polvere di pane sò mischiati in a fermentazione di torte, chì accelera a velocità di fermentazione è rende a torta cotta più fluffy.In u 20u seculu, in u 1905, ci era u primu fornu elettricu in u mondu.In u 1916, u fornu elettricu cù a temperatura di coccia regulabile hè surtitu, è i pasticci ùn eranu più esclusivi di i nobili.

Cake hè credutu chì hè u core di l'amatori di dessert

A maiò parte di elli ùn ponu resiste à quella tentazione diliziosa

Ci hè assai cunniscenze indicibili in questu pezzu di torta

Oghje vi dicu u prucessu di sviluppu di a torta

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

1.A nascita di a torta

L'Auropei in u Medievu crede chì l'anniversariu era u ghjornu chì l'anima di una persona era più facilmente erodata da u diavulu, cusì in questu ghjornu, i parenti è l'amichi duveranu riunite intornu à a persona di anniversariu per prutege è benedicà, è à u stessu tempu mandà torte. per caccià u diavulu.À quellu tempu, i pasticci d'anniversariu eranu solu di rè è nobili, è sicuru, u gustu ùn era micca cusì bonu.

A parolla cake in inglese, chì hè apparsu versu u 13u seculu in Inghilterra, vene da "kaka" in l'antica Norse.U nome uriginale di a torta hè u pane dolce, a pratica di u pane dolce hè stata arregistrata in i tempi rumani

2.L'invenzione di a torta

Quale hà inventatu a torta ?

U prucessu di preparazione di torte hè statu documentatu in Roma è in Grecia, ma sicondu i storichi di l'alimentariu.U primu panificatore qualificatu (pasticceria) duveria esse i primi egiziani, è a prima nazione à fà a panificazione cum'è un arte.

Invintavanu i metudi di coccia è i forni, è attraversu i forni inventavanu ogni tipu di pani.U meli hè ancu aghjuntu à certi pani cum'è dessert, è u prucessu di fabricazione è l'ingredienti di i pasticci ponu ancu esse vistu in l'affreschi scuperti in u mausoleu.

Nè i primi egiziani nè l'europei medievali chjamanu torte ciò chì sò oghje.A maiò parte di elli sò solu pane cù u meli aghjuntu.L'antichi Egizziani ùn anu mancu chjamatu una torta.

È ùn hè micca manghjà per tutti.

In i scambii di u cummerciu di u 10u seculu, u zuccheru sboccava in u "torta" talianu è pocu à pocu si avvicinava à ciò chì hè oghje.

I Francesi facianu torte di frutta cù amanduli in u 13u seculu è aghjunghjenu ova à a ricetta in u 17u seculu.À u listessu tempu, i pasticci di crema sò diventati populari.L'emergenza di baking soda è levitu in u 19u seculu hà fattu scuperte di coccia rapidamente.Allora a manera di fà i pasticci, a forma È u gustu hà cambiatu drasticamente.

Dopu avè lettu, vi sentite chì qualchì cunniscenza strana hè stata aghjunta ?Dumane vi dicu u mutivu per quessa chì avete da manghjà torta di anniversariu u vostru anniversariu.U mutivu hè per via di u diavulu !?

Perchè manghjà a torta d'anniversariu?

L'Auropei in u Medievu credenu chì l'anniversariu era u ghjornu chì l'ànima era più facilmente invadita da i dimònii, cusì à l'anniversariu, i parenti, l'amichi è l'amichi si riuniscenu intornu per dà benedizioni, è mandà pasticci per purtà a bona furtuna è esorcizà i dimònii.I pasti d'anniversariu, urigginariamenti solu i rè eranu qualificati per avè, sò stati trasmessi à u presente, sia adulti o zitelli, ponu cumprà una bella torta in i so anniversari è gode di e benedizioni date da e persone.

Avà a maiò parte di a ghjente pò gode di a torta di nascita, è a torta diventa una desserta di ogni ghjornu, ancu i amatori di torte tassanu 1 pcs torta ogni ghjornu.A causa di a pupularità di e torte, sò ancu apparsu parechje decorazioni di torta, cum'è diverse tavole di torta (tavola MDF, tamburo di torta di 12 mm, tavola dura è cusì), diverse scatole di torta (scatola currogata, scatula bianca, scatula di torta cù manicu un pezzu). scatula è cusì); diverse decorazioni di torta (cake toppers, butter mouth, silicone mold and so on), chì soddisfanu diverse l'aspettu di a torta.

Chì tippu di decorazioni di torta vulete sapè?I vi presentà à u prossimu articulu.

I prudutti cunnessi


Tempu di post: Aug-11-2022